10 sanningar om mig

• Min familj äger en rosa husvagn
• Jag har grymt svårt att komma ut ur saker, eller skit rent ut sagt
• Kärlek är det bästa som finns.. Om man är kär i rätt person
• Regnar det och åskar ute då blir jag depp, asså deppdepp!
• Jag är katig mot folk som är katiga mot mig, that's it!
• Jag har förändrats jädrans mycket under de senaste 2 veckorna.. Kan låta konstigt men sant!
• Jag skäms aldrig, hittar på helgalna saker. Däremot skäms jag för att prata framför klassen.. Hehe
• Jag har lärt mig och blivit en bättre människa pga mina misstag
• Det finns ingen bättre känsla än när allt är precis som det ska, när man inte bråkar med någon och man mår susen!
• Jag har sveriges bästavänner, inget slår dom!
/ Tuva.

Kommentarer
Postat av: LIENE

Haha, rosa husvagn var lite kul:D men coolt, för det är inte många som äger en rosa husvagn.

2011-07-16 @ 22:00:04
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0